13.8.14

Pendapatan pertama - TQ

Asik lambat je nak update blog kan yang penting ada entry..

Sorrylah semalam dan hari ni memang kelam kabut sikit dengan Zara sakit matanya dan uruskan hal yang lain-lain..Amboi macam sibuk sangat mengalahkan bos je haha..

Malas aku nak tulis banyak kecuali tataplah gambar tak seadanya ni;

Bajet retis sangat nak pakai spec hitam, ha amik..

Belikan khas untuk dia spec hitam tu tapi yang murah je la kan, so takdelah ngeri sangat nak nengok mata merah cam mata hantu hehe..Alhamdulillah terima kasih atas komen yang diberikan semalam termasuk dari Dr Daddyziyad..

Start malam tadi aku dah mula titiskan air susu kat dia so nampak ada kurang sikit pagi ni..Harap by esok dan lusa terus berkurang la yea..



Dan ini adalah pendapatan pertama yang tak seberapa khas untuk blog yang tak seberapa. Kira aku kagum dengan diri dengan cerita ntah apa-apa kat blog tapi boleh hasilkan pendapatan yang seadanya..Eh, jangan korang ingat jumlahnya riban-riban..No..no..no..

Ini baru permulaan lagipun haritu aku tak sabar sangat nak cashout so bolehlaaa. Kata orang sikit-sikit lama-lama jadik bukit..

Sila tepuk tangan untuk diri sendiri..:)

Terima kasih untuk korang jugak yang sudi baca blog ini yeaaa...:) Tanpa korang pun, blog ni jadik blog syok sendiri jer..


4 comments:

  1. Nuffnang saya entah ada berapa sen lah agaknya...hahaha
    Saya tak geti nak promote2 ni macam blogger lain...saya menulis pun saja suka suka :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah rezeki..tak kisah berapa pun..

    samalah knor pun tak reti nak layan nuff ni

    ReplyDelete
  3. wahhh masyukkkk...kirenye duit raye le ni heheheheh..tahniah2....

    skrang musim kot kan sakit mata....hope cepat le sembuh tu huda...sian mesti tak selesa...yg penting kene rajin titik ubat ikut timing die....lieya kalo kene sakit mate suke jek leh mintak MC haahahahaha....nampak dasar pemalas die tu hihihihi..sakti mate MC lame woooo...leh lepak umah heheehehehehe

    ReplyDelete
  4. ramai yang saya baca kata dia tak reti nak guna nuffnang ni..ehehhe..sedangkan tak payah buat apa pun.pacak je iklan,biar je la..update je blog macam biasa..tak payah pedulikan nuffnang tu..untung2 5 tahun lagi dah ada 5k dalam tu..eheheh..


    tahniah ye..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...