17.9.14

Semalam 16 September

15 September lepas maghrib bertolak balik rumah mak abah.

Nak tido rumah mak abah sebab 16hb ada kenduri kahwin nak pergi sama dengan mak abah (jiran satu jalan je - kawan lama mrhubby yang kahwin).

 Aha rasakan bekas nurse bagi makan ubat
Dah pandai dia menyembur ubat tu keluar ek, aku bagi banyak yang keluar dari masuk huhu

Ha ni rasakan jugak atok ajar cucu English..
Atok memang power English so biar dia rasakan, hehe...Kalau dengan aku asik la nak main je kan..


Haa ni memang terbaik..:)
So semalam takde masak, makan nasi orang kahwin jer..

Ni lagi terbaik haha..
Abah aku semaikan dan bagi aku bawak balik pokok pandan ni..
Nanti dah boleh la aku buat bubur kacang kan...Tq abah!

Petang semalam jalan-jalan ke Kelab Golf Batu Pahat
Kesian aku duduk lama je kat Batu Pahat tapi baru masuk padang golf ni, kesian kan huhu..
Selama ni ingatkan kawasan larangan..:(

Dan lagi best kat dalam kawasan padang golf tu ada Galeri Dato Onn ni
Semalam tutup, tapi katanya boleh masuk free kot..Nanti kalau aku dah masuk sini bolehlah aku buat entry khas yeaa...


Sekianlah cerita 16 September semalam. Hari ni aku cuti, saja nak rehat kat rumah. Esok kerja balik tapi kerja pun dah hari Khamis, petang kerja setengah hari je.:) Nak cuti dua hari rasa macam rugi je cuti haha.

Oklah nak buat cupcake ni, untuk korang selamat bekerja yeaa!!





4 comments:

  1. alololo... cian die ye... payah beno nak makan ubat... memang terbaik atok ajar bi....

    ReplyDelete
  2. Nampak kan Huda betapa mak/ayah peranan tak habis walau dah bersara.
    Dulu anak sekarang cucu. Untung kan cucu bila nenek/atok masih memberikan peranan
    Huda pun untung sama.

    ReplyDelete
  3. untung la cucu kalau gini...sekali atok dan turunkan ilmu..heheh

    ReplyDelete
  4. haha seramla pulak tgok bekas nurse bagi ubat hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...