2.11.14

JDT kalah melalui penalti pada Final Piala Malaysia 2014

Amboi tajuk kat Kosmo - 10 pemain Pahang tendang bintang Johor DT..

Haritu masa JDT menang lawan Felda United terus aku update kat blog kan malam-malam. Bila kalah takmo update ke malam tadi, hehe..Ikutkan hati nak jugak update malam tadi tapi dah ngantuk la, sebab main sampai dah ke tengah malam pastu tak kuasa nak bukak laptop, leceh (banyak alasan pulak kan :))

Tahniah la pada pasukan Pahang, tapi game malam tadi memang ok antara dua pasukan, masing-masing nak menang kan? Mana ada pasukan nak kalah, Pahang nak kekalkan kejuaraan, JDT pulak dahagakan Piala Malaysia haruslah masing-masing main bersungguh. Well jujurnya aku predict Pahang menang 3-2, see aku JDT tapi aku rasa Pahang menang camana tu??

Game drag sampai penalti, well bila dah sampai penalti mestilah based on luck. So, Tok Gajah ada luck, dia dah pijak harimau selatan..Good job!

Tuhan belum izinkan JDT nak genggam Piala Malaysia, rileks la, sampai ke final pun dah kira bertuah ok. Kita cuba next year. 
 
Bila dah menang atau kalah ni takyah la kita nak provok pulak yea fans sekalian. Bersukan tu kan sesuatu yang menyihatkan so fikiran kita pun mestilah sihat jugak. Ni baca kat fb, yang A hentam B, C hentam D, provakasi sana sini, takmo ok..It's just a game, nak seronok-seronok. Tahun depan ada lagi ok.

Semestinya hati saya pada JDT!


- Tahniah pada TMJ sebab mengembalikan kegemilangan sukan bolasepak di Johor. Masa Johor takde team bola kan, aku support pasukan Kelantan sebab ada Khairul Fahmi, ermmmm..

7 comments:

  1. JDT tetap dihati. Luaskan kuasamu!!! hihi

    ReplyDelete
  2. Tak apa kan Huda sebenarnya sama kuat dan nasib tak menyebelahi pihak kita
    (pujuk hati yg lara haha....)

    ReplyDelete
  3. idup mati Johor beb! Aku x tgk smp abis sbb Adelle ngamuk ajk tdo tp bila Phg mng aku sedar gak laaaa
    Hampaaa gilerr n trus smbungtdo!huhuhuh

    ReplyDelete
  4. adat bertanding.... pasti ada y kalah

    ReplyDelete
  5. Sy frust tapi nak buat mcm mana kan? Takde rezeki. Dah tu kena bahan dgn kwn2 lak. Sobs! Sedih tau. Heheheh!

    ReplyDelete
  6. Cuba lagi musim depan..masih ada peluang sebab jdt pun maih kekalkan pemain2 yang brtaraf star untuk musim depan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...