27.11.14

Kisah anak dan makan-makan

Nengoklah gaya budak ni, tak agak-agak, selalu perasan macam dia dah besar sangat..Gelagat yang buat kita rasa geram sangat..

Last week makan kat restoran roti nan yang famous kat BP..Bukan setakat roti nan je, kalau cakap nak makan bubur kat sini jugak la yang famous..Isi perut dengan otak-otak dulu sementara tunggu roti nan sampai..

Ala sweet nya dua anak dara ni pakai baju frozen yang serupa..Entahla kanak-kanak sangat taksub dengan frozen..Tapi jangan risau aku tak beli tudung dan telekung frozen, tak sesuai okkk..

Oh ni kalau datang BP pegi la makan kat Restoran Kari Kambing 40 Hari kat Jalan Air Hitam Yong Peng..Sedap ko...Tak taulah nak cakap sedap camana, tapi aku yang tak minat kambing pun boleh makan, ni ada hati nak repeat lagi ni..Pastu bising perut dah buncit la berlapis laa, waaaaaa.....


Daaa, tu je hehe..Aku tengah cuti la, nanti aku cerita kisah cuti aku next week la yea.

4 comments:

  1. huhuhu...bila makan memang xingat kat perut buncit kan..bila dah makan baru teringat..waaaa samalah dengan ti...

    ReplyDelete
  2. Lupa lak nak bagi salam..excited nk komen..assalamualaikum kak huda

    ReplyDelete
  3. Budak-budak tengah suka dgn frozen sekarang ni Huda.
    Anak Huda tu kecik lagi, anak kakak yg besar pun suka..

    ReplyDelete
  4. heheh..comel bila pakai sama gitu..Sama dengan maisara la..semua nak frozen.beg sekolah,selipas,seluar dalam,tuala,..kalau tak Frozen mesti sofia the 1st..heheh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...