4.2.15

Cuti - sakit

Ok aku cuti hari ni, bukan niat nak sambung cuti ok..

Satu rumah batuk dan selsema, pagi semalam aku ok lagi, masuk petang ke malam plus lidah pecah, gigi sakit, selsema tak boleh bernafas, nak tido susah..Takpelah sakit tu kan penghapus dosa.  Nak bangun pagi ni dah berat kepala je rasanya.

End up, terpaksa la cuti, kalau ok nanti aku ke klinik, nengoklah. Memang musim sakit kan, sana sini aku baca orang demam batuk dan selsema, klinik pun sokmo penuh jer. Mujurlah Aisyah tu selsema je tapi  ligatnya bukan main lagi dan masih lagi berselera nak makan. Zarif dengan Zara pun batuk dan selsema tapi masih aktif lagi..Setakat ni mrhubby masih bertahan lagi, moga dia terus bertahan yea..Aku ni sebenarnya jarang sakit tapi bab selsema la aku memang kalah, abis tu yang tido kiri kanan aku tu selsema camana la tak terjangkit kan?

Moga Tuhan beri kesihatan yang baik-baik pada kita semua yea..


5 comments:

  1. Semoga segera sihat sepenuhnya. :)

    ReplyDelete
  2. Kalau sambung cuti badan sihat ok Huda
    Ini tak sihat memang serba tak kena

    Moga cepat sembuhnya.. Aisyah ligat tak apa bagus:)

    ReplyDelete
  3. get well soon ...
    sekarang mmg musim dia..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...