18.2.15

Pemberian bos, tqvm

Ni cerita kelmarin, aku masak untuk dinner ni je. Badan penat sangat tapi malas nak beli lauk luar so masak ni je so makanlah kami anak beranak hehe. Masak sendiri makan dengan nasi panas, budak balik ngaji baru nak makan. Kadang kan, bila lauk banyak semua takmo makan sangat tapi bila lauk sikit camni beria semua nak makan..


Ayam masak halia tu memang saja aku lebihkan kuah sikit sebab mrhubby ni suka benda berkuah, aku ni ok je kalau kering sikit sebab aku tak suka makan lauk kuah banyak ni...

Buah jambu tu aku dapat dari bos aku, actually dia baru balik dari umrah. Katanya kat Mekah sekarang cuaca panas dan kering, la ni masih batuk-batuk lagi. Balik dari umrah tu terus kena pergi outstation pulak, memang tak rest lagi la dia. Mujur esok dah cuti panjang sikit. Oh ye, aku dapat jambu tu adalah beberapa biji, bos beli kat Kelantan kot? Dia bagi aku jubah jugak, pandai cari saiz sesuai dengan aku, hehe. Bolehlah aku pakai jubah tu pegi kenduri ke kan, saiz sesuai sepadan dengan aku. Tqvm bos moga dimurahkan rezeki selalu.

Selamat bercuti panjang pada semua dan kalau nak ke mana-mana semoga hati-hati di jalanraya yea..Cuti ni aku nak ke KL je ada wedding cousin.

2 comments:

  1. aku pun jenis ok je makan lauk kering2 ni...tak yah berkuah sangat pun aku boleh tambah dua kali...hehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...