8.3.15

8/3 macam-macam ada..

Terima kasih atas kurniaan Tuhan sebab aku masih bernafas ke hari ni. 

8/3/2015 aku genap 36 tahun. Terima kasih pada mak yang bersusah payah melahirkan dan membesarkan aku. Menjadi pendengar setia kepada segala masalah aku. Terima kasih atas segala nasihat dan tunjuk ajar diberikan selama ni. Sungguh mak adalah kekuatan aku untuk melayari hidup.

8/3/2015 juga genap setahun kehilangan pesawat MH370. Kehilangan sehingga kini tanpa pesan dan kesan. Moga seluruh ahli keluarga mangsa MH370 kekal bersabar, redha dan tabah dengan segala ketentuan yang Tuhan berikan.

8/3/2015 juga merupakan Sambutan Hari Wanita Seluruh Dunia. Tema kali ini adalah Make It Happen. Yea womens lets make it happen!

Terima kasih pada mrhubby, anak-anak, mak abah, adik beradik, kawan-kawan, sedara mara atas segala ucapan dan doa yang diberikan. Terima kasih banyak-banyak. Moga Tuhan merahmati kita semua dan diberikan kesihatan yang baik.

Sungguh di usia aku ni takde apa yang aku nak melainkan KESIHATAN YANG BAIK. Meniti usia hampir 40 tahun sungguh aku mengharapkan kesihatan yang baik supaya dapat melaksanakan banyak perkara.

Kesan sakit bisul haritu mengingatkan aku kesihatan lebih bererti dari segalanya. Ya Allah moga kau berikan seluruh ahli keluarga aku kesihatan yang baik, Amin.

Hadiah? Tak harapkan hadiah pun tapi semalam mrhubby guntingkan rambut aku..Well, sejak kahwin tulah first time aku suruh dia guntingkan rambut sebab tahap kemalasan nak pergi kedai ok. Lagipun jimat la kan, tak sangka la mrhubby gunting rambut lagi kemas dari aku gunting rambut anak aku ok..Lepas gunting asiklah aku membelek je kat cermin, perasan macam cantik sangatla haha..

Tq sayang..:)


3 comments:

  1. lepas gunting rambut mesti nampak diri ini masih muda lagi..hahahh..selalu saya macam tu la..jangan kan gunting,kadang2 pi cuci rambut je pun,mula la perasan muda..saya memnag tak sedar diri sikit..heheh

    ReplyDelete
  2. hepi belated beday my dear!!
    semoga terus beroleh kesejahteraan hendaknya...amin...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..happy belated birth kak huda ;-)
    tp still nmpk muda remaja..
    lya doakan moga akak trs dikurniakan ksihatan y baik n rezeki yang sentiasa ada buat akak n sekeluarga..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...