16.8.15

JDT kalah 4-1 dengan Kelantan

Ada masanya sesuatu itu tak jadik seperti yang kita rancang. Sesungguhnya perancangan Tuhan itu lebih baik kan. 

Beria aku menunggu malam tadi depan tv demi JDT. Aku siapkan semua kerja-kerja rumah konon nak nengok JDT main bola, sekarang rancangan tv lain tak best, bola je la yang best hehe..Tapi hampa seribu kali sayang, tak disangka malam tadi gitu nasibnya. 

Tahniah Kelantan!! Memang terbaik, seawal permainan memang nampak kesungguhan Kelantan bermain memang untuk menang! Tak tau kenapa JDT jadik camtu? Nampak semua serba tak kena la, memang kesian..Nampak macam penat, takde semangat dan tak fokus. Nak ulas lebih-lebih pun aku bukannya tau..

Takpelah yea, apa pun aku tetap support JDT, walaupun dah balik ke tangga kedua, tapi diharapkan hari Rabu nanti boleh fokus balik dan main dengan cergas!!! Sikit je lagi nak abis tu, rugi kalau sia-siakan peluang yang ada..

Punyalah kecewa sebab JDT kalah, sampai aku terbawak-bawak dalam mimpi, apa daaaa, nyampah..So to JDT team, harap lepas ni boleh buat yang terbaik ok!!!

Biasalah adat permainan memang ada kalah dan menang. Sesungguhnya kalah itu memang sangat pedih dan menyakitkan tapi banyak perkara yang kita boleh belajar dari kegagalan dan kekalahan..Go JDT! Chaiyokk!!

Dah tu jer pun nak luahkan..
Nak sambung buat kerja ni......

Sekian, tq sudi baca!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...