24.5.16

Terima kasih majikan!

Assalamualaikum,

Selamat pagi kawan-kawan..

5 Mei lepas berlangsung Majlis Anugerah Cemerlang di tempat kerja aku. Bukan, bukan..Aku tak dapat cemerlang pun..Sebab baru dapat untuk 2013, hehe..So syaratnya kena lepas 3 tahun baru berpeluang dapat lagi..

Kali ini aku dapat Anugerah Jasa Bakti (untuk mereka yang dah bertugas 10 tahun). Woww, lebih 10 tahun aku dah kerja. Macam tak caya je sebab aku perasan macam junior jer hehe.


Alhamdulillah..masih lagi setia dan sihat untuk bekerja sebagai setiausaha di sini. Harapnya terus diberikan kesihatan yang baik dan terus kekalkan momentum kerja yang baik. Of course la ada lack here and there, nama pun manusia kan. Aku bukannya robot nak duduk fokus je bila buat kerja. Selagi bos ok dan selesa dengan aku alhamdulillah. Aku akan buat kerja ikut keupayaan dan kemampuan aku.

Terima kasih atas doa dari mak abah, doa dari mrhubby dan sokongan dari kawan-kawan semua. Oh yea hadiahnya apa yea..Aku pun sengal lupa nak amik gambar la pulak.

Ok dapat sijil dan baucer siijl simpanan premium RM200 (tapi kena tukar ke sijil dulu), tapi aku belum sempat nak tukar. Lepas tu biar jela  kan, kot masa cabutan nanti aku boleh menang kereta ke haha..

Bersama teman seinduksi, teman BTN..Rasanya macam baru je kita induksi kan, alih-alih dah 10 tahun, dah tua weyy..


Sekian, terima kasih sudi baca!
Tata..

3 comments:

  1. Kira ajelah umur Zarif tu Huda
    Alhamdulillah seronok bila terasa dihargai

    Congratulation dear!

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...segala penat lelah kita dihargai

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...