22.9.16

Baru nak update - Jomla follow Instagram

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Lama kan tak bersiaran dari blog ni. Betul..aku rindu sangat nak menulis sebab dah memang passion aku ni menulis so memang la suka menulis. Tapi kebelakangan ni terlalu banyak perkara yang berlaku dalam hidup aku menyebabkan aku terencat nak menulis kat blog. Tapi aku agak aktif di Instagram.

So bagi yang ada akaun Instagram, boleh la follow aku (tapi aku private kan) so mana yang aku kenal, aku boleh terus approve. Kalau tak private, memang banyak je la yang follow, aku nengok jugak kalau dari insta business ni, tak semua follow..Sebelum ni banyak je yang masuk follow tapi penat dah aku unfollow balik. So tu yang terpaksa private tu..Harap korang memahami la yea. Ada jugak kawan-kawan blogger dalam list kawan aku..Jomla follow..




Tapi kadang tak jugak tiap hari aku update. Ikut mood jugak la. Sama la cam blog ni bila takde mood cam ni la dia...Lepas sebulan lebih baru nak tulis balik.

Tapi serius rindu nak menulis......Banyak perkara yang terjadi yang aku nak share sebab kepuasan aku adalah menulis dan boleh share dengan semua orang.

Next aku nak share kisah bila mak aku kena warded sebab sakit lung fibriosis dia haritu. Memang banyak aku nak share ni..Tunggu yeaa..Doakan kerajinan aku kekal ni hehe.

Thanks bagi siapa yang sudi jengah blog ni dan baca! Thanks..Thanks korang!

Love all...

Sekian ~

1 comment:

  1. Busy business dan anak-anak lagi kan Huda.
    Kakak sekejap ada insta Huda. Lepas tu anak dara kakak guna utk dia business.
    Lepas tu dia buat a/c sendiri terus insta kakak tak active lagi dah - malaslah dah tua-tua ni:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...