2.3.17

Anniversary ke 13 tahun [27 Disember 2016]

Salam Khamis untuk semua.

Hari ni aku cuti rehat yea. Sorang-sorang duduk rumah, yang lain sekolah. 
Aku memang suka cuti macam ni duduk sorang dan rehat la sepuasnya especially tido la huhu. Tapi aku tetap divert phone ke hp untuk mudahkan urusan kerja.

Ok, ok..Aku nak cerita pasal entry tertunggak ni. Patutnya keluar bulan Disember haritu, tapi lupa nak buat entry pulak.

Tarikh 27 Disember 2016 yang lepas merupakan hari ulangtahun perkahwinan aku dan mrhubby yang ke 13 tahun.


Kad kahwin 13 tahun yang lalu..


Banyak betul dugaan, kenangan pahit dan manis dalam melayari kehidupan bersama sepanjang 13 tahun ni. Even sampai sekarang pun ada masa up and down but it's ok. Nama pun kehidupan kan, aku lebih percaya dengan semua ujian dan dugaan hidup kita akan jadi lebih baik pada masa akan datang dan akan menguatkan lagi hubungan aku dan mrhubby.

Alhamdulillah, thanks for everything. I am so blessed.


Tiga anak..
Alhamdulillah..
Semoga hubungan kami semua akan kekal bahagia hingga ke Jannah.


Sekian, thanks sudi baca.
End. Bye.











1 comment:

  1. Kann.. Lya pom dh lama plan nk ct mcm ni.. Ct semata nk rehat n urus kerja rmh.. Husb g keje..ank2 g skolah.. Tp tu la.. Awl2 dh byk emergency leave..


    Alhamdulillah..slamat ulang tahun perkahwinan..smoga kekal bahagia bersama selamanya.. Smoga sentiasa sabar n tabah melalui khidupan bersama. .

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...