23.8.17

Tahniah Hafiz Jantan!

Salam.

Ok masih lagi hot dengan Sukan Sea 2017.

 Tahniah Khairul Hafiz Jantan
Bangga!

Tahniah!
Its ok walaupun perak jer but still a medal right?
Bangga!

Aku upload yang aku nengok jer.
Aku tak dapat nengok pun polo yang si KJ dan Putera Mateen tu lawan semalam.
Tapi takpela..

Di saat kita semua rakyat Malaysia tengah seronok dan gembira saksikan acara Sukan Sea ni boleh pulak ada cerita dan gosip pasal pernikahan selebriti tu.

Hmm..Kalau kau bukak media sosial fb dan apa2 la mmg kisah tu je la diperkatakan.
Aku malas nak masuk campur pun tapi malu ok,huhu.

Aku dari taknak tau dan takminat pun terus terfollow cerita dia, haihh laa
Semalam aku terus tanya dan mintak pendapat ustaz ok hehe..

Tapi kan aku tetap rasa perkahwinan diaorang sah..
Aku rasa la..
Sebab pengesahan cerai tu diaorang tu dari segi dokumentasi saja.

Kalau rukun nikah tu cukup semua dah sah.
Kesilapan di sini tidak mengesahkan perceraian dan tiada dokumen. Moga urusan mereka dipermudahkan hendaknya.

Aku malas nak ulas lebih-lebih. Biarlah pakar dan hakim tentukan segalanya.
Kita doakan yang baik-baik saja ok.

Okla, tu je nak bagitau
Thanks la sudi baca ok.

End.



 







1 comment:

  1. aku pun tak tengok yang KJ dan Putera Mateen tu bertanding...tapi aku tahu jugak la pasal Malaysia menang dan KJ jatuh dlm game tu...abah jatuh pun tetap stylo...gituwww...haha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...