29.12.15

Ceritera anniversary 12 tahun [271203 - 271215]

Lama betul tak update kan.

Takpe menyepi seketika. Ada banyak cerita yang aku nak share, serius.. Tapi memang sibuk, bukan satu kerja je tapi dah kena buat dua tiga kerja sekarang ni huhu..

Ok lepas ni kena istiqamah kalau boleh nak update setiap hari satu entry. In sya allah start budak naik sekolah nanti back to normal la kot. Pasal hari cuti sekolah ni aku memang masuk lambat sikit ( biasa 5-10 minit sebelum pukul 8 la) tapi kalau hari sekolah tu aku masuk pukul 7 pagi, so sebelum pukul 8 memang aku akan update satu entry dulu..:)

Ok la membuka entry sepanjang menyepi hampir dua minggu ni adalah cerita anniversary aku..

 Gambar memang saja di edit untuk nampak effect pipi flawless haha

27 Disember 2015 genap 12 tahun usia perkahwinan. Alhamdulillah. Syukur Tuhan panjangkan usia dan diberi kesihatan yang baik untuk sampai ke tahap ni bersama dengan mrhubby dan juga anak-anak.

Sebenarnya tarikh tu juga adalah tarikh ulangtahun perkahwinan blogger Kakcik dan juga birthday blogger Daddy Ziyad.

Pada tarikh tu memang takde ke mana, takde apa yang special la..Memang takde plan apa pun. Tau tak bila dah sampai usia cam ni aku memang tak pentingkan apa-apa kecuali KESIHATAN YANG BAIK.

Kalau dapat apa-apa pun kira bonus la kan, tapi tak penting la pada aku sekarang memandangkan sekarang ni kan zaman nak kena berjimat macam-macam so memang aku tak expect anything. Ini pun salah satu perkara yang kita kena faham bila berkahwin kan? Ada rezeki lebih ada ler, kalau takde, takde la kan..

Tak sangka pulak mrhubby boleh upload kat fb pada haritu.. Pasal aku memang takde upload apa-apa kat fb kecuali instagram jer..

 
Ni entah gambar dua tahun lepas kot lepas aku bersalinkan si Aisyah tu huhu..Terima kasih atas segala wish dan doa untuk aku dan mrhubby. Doakan semoga aku dan mrhubby masih ada kesempatan untuk bersama pada tahun ke 13 nanti in sya allah.

Thanks sayang for everything, biar susah senang kita bersama..Love.

Sekian. 

Thanks sudi baca.




2 comments:

  1. Happy anniversary dari kakak
    Semoga terus berbahagia dgn limpahan rahmat dan kesihatan terbaik yg berpanjangan.

    ReplyDelete
  2. selamat ulangtahun perkahwinan..semoga kekal bahagia hingga ke syurga..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...