29.11.15

JDT kalah dengan Felda United pada aksi suku akhir kedua Piala Malaysia 2015

Amboi tajuk macam tajuk suratkhabar?
Ingat tak sedih? Eh sedih kot, tapi masih cool lagi, rileks la setakat Piala Malaysia je pun....

Lagipun aku rasa sesekali kita kena kalah (walaupun kalah di Larkin) untuk dapatkan hasil yang lebih baik. Kalau tak kita akan rasa sentiasa bagus jer.

Game malam tadi pada aku dah ok tapi aku rasa JDT boleh buat lagi yang terbaik cuma nasib tak menyebelahi JDT dan aku rasa reff malam tadi lemau la sangat. Ntah kenapa la gol yang Haris Harrun buat boleh dibatalkan? Dahla tu pemain Felda United main kasar, hmmm..

Eh tapi takpe la, aku terus doakan supaya JDT akan jadi lebih hebat pada tahun 2016. Kalah menang takde hal punya la. I LOVE JDT, I TRUST TMJ!!

Sumber gambar : Page Johor Southern Tigers

Ok, sekarang semua boleh berehat k. Thanks pada semua pemain JDT yang telah mewarnakan game pada 2015 dengan hebat. Dulu aku tak suka bola, tapi sekarang aku selalu tertunggu-tunggu game bola esp JDT ler :)

Sekian, thanks sudi baca..

2 comments:

  1. saya cukup respek JDT dalam aspek pembangunan bolasepak moden

    ReplyDelete
  2. tahun depan cuba lagi..tak de tuah je kali ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...