24.6.14

Tempat baru dan terima kasih

Maaflah lately ni memang agak sibuk sikit..Nak baca blog kawan-kawan dan tinggalkan komen memang tak sempat..

Ahad (kelmarin) aku dah mulakan kerja di ofis baru (cerita pasal Pindah). So far so good, sebab baru lagi so tak boleh nak cerita banyak la, yang penting kita fikir baik dan positif saja. Bos dan kawan-kawan baru semua pun ok alhamdulillah.

Terima kasih pada ex bos dan kawan-kawan yang sudi buat majlis perpisahan untuk aku dan kawan lain yang kena pindah jugak kelmarin...Pastinya sampai sekarang aku masih teringat kenangan dengan kawan-kawan kat ofis lama, serius kawan-kawan kat ofis lama memang havoc dan kecoh. Haraplah satu hari nanti kita akan bekerjasama lagi..

Hadiah yang memang sesuai sempena kedatangan bulan Ramadhan ni
Terima kasih banyak-banyak


Don't worry yea, aku tak hilang dan aku cuba update blog macam sebelum ni, ada banyak cerita nak tulis ni..Tunggu jap lagi aku free aku update lagi k..

Tq sudi baca!







5 comments:

  1. Son wori take ur time..kite tggu u update yeh :D .... Semoga success di tmpt br ye

    ReplyDelete
  2. selamat berjaya di tempat baru

    ReplyDelete
  3. Tukar boss lah ye Huda. SRD en abe Yus tu dah bukan boss Huda lagilah ye.
    Apa pun semua sama aje Huda yg penting kita buat apa yg diarahkan..

    ReplyDelete
  4. Selamat bertugas di tempat baru..
    selang tk brapa lma. ? Havok juga nti

    ReplyDelete
  5. saya pun dah jarang bw nih..tak sempat..huhu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...