1.2.16

Cerita birthday Zarif - 31/1/2016 (11 tahun)

Assalamualaikum.

Ketemu lagi kita dalam dunia blog. :)

Ok semalam adalah hari lahir Zarif yang ke 11 tahun. 31/1/2016 - 9.49 am. Cepat kan masa, sekarang dia membesar bagai Johan, dah boleh jadik bodyguard aku ok.


Terima kasih atas ucapan dan doa semua untuk Zarif yea. Ibu dan abah memang selalu akan doakan yang terbaik untuk anak-anak ibu termasuklah Zarif.

Sebenarnya takde la celebrate apa sangat memandangkan semua yang ada kat rumah tidak sihat, demam, batuk dan selsema. Kali ni memang viral fever sungguh. Semua tumbang pasal tak larat.


Aku pun buat kek underground jer, sesuka hati je aku bagi nama kan. Yang aku tau ni kek vanilla dengan coklat. Buat keknya hari Sabtu tgh malam dan semalam balik kerja baru sempat buat creamcheese nya..Ala kek simple je pun, janji ada la kan bentuk kek hehe..Cake topper tu dari kawan mrhubby, thanks sebab buatkan, nice and simple.


Memang takde buat apa pun, just beli nugget dan goreng lepas tu beli je mihun 2 bungkus. Memang itu je la yang mampu. Alhamdulillah simple tapi semua makan..


Tapi kesian kat birthday boy ni pasal lepas makan-makan semalam, dia terus lepak, lemah dan tertido. Bila rasa, badan dia panas. Kesian dia pulak dah berjangkit dari kitaorang.

Harini Zarif tak sekolah. Biarlah dia berehat, nanti mrhubby balik rumah kejap akan bawak dia ke klinik. Memang besar betul dugaan kitaorang kalini yang mana hampir semua seisi rumah sakit. Takpelah tunggu masa cuti CNY nanti kitaorang akan dok rumah dan berehat puas-puas.
Aku pun masih lagi punya sisa batuk selsema yang tak sudah. Aisyah pun masih selsema lagi, Zara pun masih batuk lagi...

Oklah sekian kisah dari aku. Lama tak update kan, bosan jugak asik nengok entry sama je. 

Thanks sebab sudi baca!




3 comments:

  1. Allah sedang menguji Huda.
    Semoga semuanya beransur sembuh
    Batuk/selsema ni memang cepat aje nak jangkit.

    Happy birthday Zarif
    Deman nak besar tu sayang..

    ReplyDelete
  2. ramai nya yang demam dan batuk sekarang ye...semoga semuanya cepat sembuh.selamat hari jadi Zarif...

    ReplyDelete
  3. Beso dah anak ko kan udet.. 11 taon dah..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...