25.4.18

Sayang blog

Salam,

Sebenarnya kan gatal sangat tangan ni nak tulis macam-macam. 
Tak tau la kenapa, aku kan sayang sangat kat blog ni. Nak tinggalkan terus memang sayang la kan sebab dah mula dari awal. Pernah jugak dapat duit dari blog walaupun tak banyak tapi pernah jugak merasa hasil ok la kan.

Lepas ni aku akan ubah wajah blog ni dan aku cuba dapatkan khidmat dari yang pakar la. Takpelah bukannya nak blog hebat sangat pun cuma nak sedap mata memandang dan simple je. Tak tau la bila akan berubah tapi tunggu je la kan, mungkin akan amik masa sikit la. Nak buat sendiri memang rupa tu je la lagi satu memang takde masa la. Kang aku dok berulit je depan pc dan blog ni, habis kerja lain terabai.

Kadang kan memang malas sangat nak update blog sebab kita sekarang more to Instagram (IG) kan tapi kepuasan tulis kat IG tu tak best la. Sebab aku prefer tulis kat blog sebab lagi puas dan lagi banyak info boleh share. Sebab aku sendiri suka google dan aku lagi suka kalau orang banyak sharing kat blog tau.

Tu yang kalau nak berhenti menulis kat blog ni rasa macam sayang dan berat hati sangat. Sebab aku memang suka menulis so aku akan jadikan ni salah satu medium yang boleh tinggalkan kenangan dan memori buat aku dan keluarga selain boleh menjadi wadah untuk korang dapatkan info / input ok. Aku cuba la untuk pelbagaikan isi kandungan sesuai dengan diri aku yang dah ber anak tiga, seorang pekerja, seorang setiausaha pada bos, seorang ibu dan seorang isteri.

Aku cuba ok. 

Okla, nak kemas meja, nak balik rumah. 
Esok aku cuti sebab ada hal keluarga. Ada banyak benda nak kena buat ni, huh...Tugas seorang pekerja, isteri dan ibu ni tak pernah habis la..

Ok thanks.
Bye.
End.


1 comment:

  1. hi!,I really like your writing so much! proportion we keep in touch more
    approximately your post on AOL? I require a specialist in this
    house to solve my problem. May be that is you! Taking a look ahead to peer you.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...