10.1.17

Tahniah Faiz Subri

Salam semua..

Harini kebanyakan media baik di suratkhabar maupun di media sosial semua berkongsi rasa gembira bila Mohd Faiz Subri [pemain bolasepak Pulau Pinang] dinobatkan sebagai pemenang untuk anugerah PUSKAS bagi jaringan gol tercantik untuk tahun 2016.

Bangga sebab dia berjaya mengharumkan nama Malaysia dan mengangkat diri dia sebaris dengan pemain-pemain terkenal dunia..

Aku tak tau pun ada siaran langsung kat tv lagipun majlis kat Zurich sana diadakan pada waktu malam bersamaan dengan jam 1.30 pagi waktu Malaysia..Aku tengah sedap tido kot hehe..

Tapi aku tau kebanyakan peminat dan rakyat Malaysia mesti tertunggu-tunggu dari malam tadi kan dan mengharap Faiz Subri yang akan menang. Alhamdulillah!

Nak nengok video dia menang boleh terus pergi kat youtube..Aku cuba letak kat sini tapi tak boleh sebab ada content dari FIFA so kena nengok kat youtube la ye..




Tahniah sekali lagi dan semoga ini satu permulaan untuk kejayaan yang seterusnya baik untuk Faiz Subri sendiri maupun untuk pemain-pemain bolasepak yang lain..


Sekian, thanks sudi baca..

Love - Huda.

2 comments:

  1. Itulah sebabnya bagi nama pun biar yg baik-baik kan Huda
    Faiz - yg berjaya
    Tanpa sedar mak-ayahnya benar-benar melihat anaknya berjaya di mata dunia hari ini.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah kan...satu dunia bukak mata kat Malaysia skrg...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...