13.5.15

Emosi tak stabil

Balik kerja semalam aku adalah manusia yang sangat emosi. Menangis beria, dan aku rasa itulah nangis aku yang paling teruk sekali, aku pun lupa bila kali akhir aku nangis paling teruk macam tu, tapi itu la semalam itulah yang jadik. Kalau gaduh dengan mrhubby pun tak macam tu tau, kadang tak nangis pun :)

Takpelah, nangis tu kan elok untuk kesihatan mata, at least bolehlah buang kotor-kotor kat mata aku kan..

Nangis boleh buat kita rasa reda..Kadang ada banyak benda yang kita simpan dan pendam dalam hati, konon kita kuat dan cekal tapi yang berlaku sebaliknya pulak kan.

Well hari ni aku dah ok, takpe apa yang berlaku semalam aku dah tinggalkan. Takde apa la, macam mrhubby kata itu perkara kecik tapi tak taulah apa yang dah berlaku kat aku semalam. Kata mrhubby kadang dia pelik dengan aku, bila nasihatkan orang beria-ia dan perkara yang berlaku semalam tak selari dengan segala nasihat dan kata-kata positif selama ni..

Yelah aku pun manusia jugak kan, tentulah ada hati dan perasaan. Takkan sepanjang masa nak rasa gembira, mestilah ada masa aku rasa down. Anyway tq to mrhubby dan mak...Mak memang best, waktu aku tengah beria nangis, dia boleh whatsapp..Mak memang ada instinct yang sangat bagus, dan semua kata-kata nasihat mak aku pegang. In sha allah semuanya baik-baik belaka...

Dahh..malas nak fikir lagi, terus maju ke depan.

Nasib baik JDT menang last minit malam tadi tau, at least mengubat duka lara hehe..

Sekian tq sudi baca!!


At least aku pun ada kawan-kawan kat blog ni jugak..Love all!!



6 comments:

  1. hrmmmm..emosi sampai kuo air mata eh :P

    ReplyDelete
  2. Mak memang ada naluri terasa bila anak dlm kesusahan
    Kakak ada macam mak Huda itu tau.
    Bila anak kakak demam ke apa kakak mesti ada rasa macam nak call bila call betul adalah yg jadi.

    Ada waktu kita kena uji Huda...

    ReplyDelete
  3. hahah..mudah menangis ye Huda nih..saya susah nak menangis depan suami..tak pernah lagi rasanya..kalau nak nangis saya nangis belakang2 dia je..

    ReplyDelete
  4. masalah di tempat kerja atau perubahan hormon, diharapkan kak huda dapat mengatasinya sebaik mungkin. ada orang tersayang di sisi bahkan menguatkan lagi semangat, jangan mudah tersungkur. semoga kak huda sentiasa berada dlm lindunganNya. =)

    ReplyDelete
  5. xpelah..kdg2 mnangis sepuasnya dpt meluahkan n merawat apa y terbuku dihati...
    apa2 pon, moga emosi skrang dh ok..kt manusia biasa..xkan tlps drp b'emosi mcm ni kan..
    ada hari k mampu hadapi, ada hari kita rsa x tertanggung...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...