13.2.19

Jual tudung bawal Aidijuma dan Divascarf - @huda_aidijumabp

Salam.
Hai.

Bagi sesiapa yang berminat dengan tudung bawal dan gemar pakai tudung bawal especially bagi peminat tudung bawal Aidijuma boleh la nengok-nengok IG bisnes aku

@huda_aidijumabp
@huda_aidijumabp
@huda_aidijumabp


Kat sebelah kanan blog ini korang akan nampak IG personal dan IG bisnes aku.
Ye aku jual tudung.

Tudung bawal sebab aku peminat tudung bawal.
Tapi aku jual brand Aidijuma (AJ) dan juga brand baru Divascarf.
Harga murah dan berpatutan sangat lagi mampu dimiliki.

Jadi mana-mana yang nak beli tudung AJ ataupun tudung Divascarf boleh la beli dengan aku.
Boleh whatsapp aku 010-5040 483 atau nak lagi senang follow je terus IG aku tu yea.

Semua detail kat sana.
Insya Allah aku reply cepat untuk kepuasan semua orang.

Sesiapa nak pakai tudung yang sedondon ke tapi dengan harga yang murah jom la whatsapp sis, gituu..

Aku mulakan bisnes tudung ni sejak dari tahun lepas.
Oh lupa.
Aku tak simpan stok ok.
Aku cuma dropship je.

Alhamdulillah saja buat part time menjual ni.
Boleh la buat duit tambah tepi sikit, kan.
Isi masa, ok la not bad.

Ada masa sales ok, ada masa macam biasa.
Ada masa takde jugak orang membeli.
Tapi itu la namanya orang bisnes, kan.

Jadi pada yang berminat boleh follow IG aku tu yea untuk dapatkan update terkini tentang jualan tudung-tudung bawal AJ mahupun Divascarf;

@huda_aidijumabp
@huda_aidijumabp
@huda_aidijumabp


Oklah tu je nak bagitau.
Nanti aku akan update lagi yea.

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...