4.3.14

Memasak jadi senang dengan produk Asian Meals dari Tupperware Brands

Wow lambat sangat update hari ni..Bz tak sudah ok.

Rentetan entry aku hari tu tentang PRODUK ASIAN MEALS (TUPPERWARE BRANDS)

Kelmarin aku masak menggunakan produk ni yea..Satu benda yang korang patut tau aku bukan jenis yang suka guna pes-pes segera ni tapi disebabkan aku ahli tupperware so selain beli tupperware je aku pun suka la nak beli produk ni, saja nak cuba..:)

 Ni guna Pes Kari Hijau Thai

 Ni guna Pes Sos Nenas Masam Manis

Nampak macam menarik kan?? Hehehe, ikut tekak aku alhamdulillah sedap saja. Balik kerja tak cukup masa so guna pes segera ni je..

Kalau korang nak try boleh je pesan kat aku yea..Boleh rujuk entry PRODUK ASIAN MEALS (TUPPERWARE BRANDS)




2 comments:

  1. wow menarik nie...memudahkan kerja2 di dapur...ye laa kite ni wanita berkerja mmg kene pandai curi mase....kalo ade bende yg boleh memudahkan kerja kite apesalahnye kan kite guna.....yg penting perut org tersayang terjaga ....

    ReplyDelete
  2. wahhh ada pes2 ni senang keje kan kak.. ,menariknyaa...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...