1.3.17

Gold Coast Morib [27-28 Januari 2017]

Assalamualaikum,

Salam Rabu untuk semua.
Salam 1 Mac juga. Bulan favourite aku pastinya :).
Semoga yang baik-baik hendaknya.

Okla kali ni nak cerita pasal kitaorang pergi ke Gold Coast Morib pada 27-28 Januari 2017 haritu. Yup masa raya CNY haritu. Tapi kitaorang pergi sehari sebelum la. Baliknya esok je. Sebenarnya perancangan kitaorang lain tapi jadiknya lain. Banyak cerita la time pergi tu. Malas nak detailkan. So taknak ingat lagi la.

Kenapa Gold Coast Sepang? Maybe sebab ada theme park dia tu kot, or maybe ada jacuzzi kat bilik. Sebelum pergi memang aku dah baca mostly review dari mereka-mereka yang pernah pergi. Memang macam-macam pendapat dan bad/negative review semua ada. Aku memang redah je la [pasal dah bayar awal] dan terima je la apa kemungkinan pun. Kalau tak lalui pengalaman memang tak tau kan.

Actually masa kitaorang pergi ni takde la ramai sangat orang. Biasa2 je la. Tapi kan kalau korang tanya kitaorang nak pergi lagi tak? Aku taknak pergi lagi la..

Dah la jauh.
Pekan pun jauh.
Stesyen minyak jauh.
Bank? Takde. Korang kena siap-siap keluarkan duit kat Petronas yang berdekatan [almost 30 minit].
Aku kalau sekali dah masuk hotel memang kirim salam la nak keluar balik beli makanan macam dinner ke apa ke kan [kecuali kalau terpaksa sangat].
So aku memang dah siap-siap masak untuk makan malam sekali.

Eh malas la nak cerita panjang.
Kita nengok gambar yang ada je yea. Terus terang cakap masa g sini aku memang out of mood. So nafsu nak amik gambar tu tak beria sangat, more untuk happy kan anak-anak je.

Oh ye masa kitaorang check in, bilik tak siap lagi ok [padahal kitaorang check in pukul 4 gitu].
Bilik tak kemas dan berselerak.
Pasrah. Ye pasrah sebab dah pernah baca review kan so takde la terkejut sangat.
Panggil je orang bersihkan bilik.

 Zarif [gambar ulang tayang lagi hehe]

 Zara 

 Zahia @ Yaya

Us tapi aku dah serupa bibik
Semua pun tak mandi lagi huhu


 Macam cantik pulak amik kat pokok buluh ni


 Zara tu memang peel sikit, cepat moody dengan merajuk serupa cam aku dulu2

 Ni lagi sorang perangai..
Dia je takmo mandi asik kata sejuk jer..
Sebelum datang beria nak mandi sekali dah datang takmo mandi kolam ok.
Dah macam fobia nengok kolam..

 Ni memang dari kecik taksub dengan kolam

 Memang tiga orang ni wajib mandi kolam la walau di mana
Aku memang terkecuali yea
Sorry, memang tak suka basah-basah

Nasib la Zara ni ok je suka gak mandi kolam hehe


Oklah tu je la cerita ke Gold Coast Morib.
Sorry semua gambar ni adalah pada hari kedua dan hari kitaorang nak balik.
Gambar first day memang takde.
Biliknya memang besar puas hati. Tapi tiles semata, kalau hujan memang sejuk. Lagi best kalau dapat bawak totto ke, tikar atau karpet kecik..Incase nak tido bawah kan atau ada baby..Kesian kalau baby nak meniarap atau merangkak ke kan..

Nak pergi lagi ke?
Kalau diberi peluang takmo buat masa sekarang..Tak tau la akan-akan datang..

Tapi theme park diaorang ni ok la best.
Sesuai la untuk budak-budak.
Oh yea satu lagi jacuzzi kat bilik tu pun best..Serius best, tu aku suka.
Aku layan tu kat bilik dengan si Yaya. Tapi Yaya tak suka part buih-buih keluar dengan air panas. So dia tak masuk pun bila aku tengah jacuzzi tu..Memang feeling ok buat tu, hilanglah tekanan sikit hehe.


Okla tu je.
Laju-laju aku taip ni sementara bos takde.
Sekian, thanks sudi baca entry ni.

End. Bye.





1 comment:

  1. Owhhh...kiranya servis x seberapa ok la.. Lya ada msk dlm wishlist gak tmpat ni.. Nk bwk fasya nnti.. Nmpk nya kna fikir dlu la mcmana..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...