11.9.14

Jururawat dirogol dalam ambulans????

Wah laju je korang klik eh, heheh...Sebenarnya aku pun sama ok. Tiap pagi memang lazimnya aku akan baca kosmo online..

So banyak-banyak tajuk tetiba terpandang tajuk ni, laju je lah aku klik..Yelah tak beradap betul kalau betul berlakunya kat Malaysia ni kan..

Sekali bila klik ni yang keluar..


Confuse jap, haha...Baguslah kalau ianya tak berlaku tapi agak-agak la kot nak letak tajuk tu, tersalah ke apa ni?? Tolonglah jangan buat silap, tajuk lain tapi berita keluar lain, camana tu???


Harap ada la pembetulan yea..


Sekian nanti aku update entry lain yea..






3 comments:

  1. lor....macam tak kena je tajuk ngan isi kandungannya...
    mungkin la tu tersalah letak tajuk kot!

    ReplyDelete
  2. Jauh api dari panggang
    Ini kes terlepas pandang
    editor tak sedar ni Huda
    kalau tak kerana tajuk tu Huda pun tak klik agaknya kan:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...