30.9.14

Macam cikgu betul

Harini memang rasa cam nak ngamuk ler..

Baru petang ni, internet aku ok..@#$%^&* grrrr..Kalau tak bukak facebook aku tak heran sangat, tapi kalau tak boleh bukak blog, rasa sedih tau..:(

Sebab dah petang, mood nak upload gambar pun cam dah lemau, lepas tu nak cerita pun idea ntah dah ke mana-mana..Apa nak cerita ek?

Oh yea, aku kan dah pindah ke ofis lain..Biasalah dah kerja kat universiti ni, so setiausaha cam aku ni biasa dipindahkan kalau dah sampai tempoh..So sebelum puasa haritu aku dah masuk fakulti baru..:) Aku pernah cerita kat blog ni, malas nak letak link huhu..

Kalau dulu fakulti kejuruteraan sekarang ni fakulti pendidikan..Jaga bos baru pun ok, mula-mula masuk sini, cam malu-malu kucing, sekarang kalau gelak, orang dok belakang pun boleh dengar..Sebelum ni nak cakap dengan bos cam baik-baik, sekarang ni baik jugak tapi dah takde cover line, direct saja hehe..

Tapi sesekali teringat jugak kat fakulti lama yang havoc tu..:) Pada yang baca tu, kena ingat - akak tak lupa tau tempat lama..Rindu kat korang!

Dah namanya fakulti pendidikan so kenalah akur bila kena pakai;

Terasa macam cikgu betul ok hehe..



5 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...