21.11.11

Short trip to JB


Memang plan last minit je nak ke JB petang sabtu lepas. Sampai JB pun memang hujan lebat. Tapi gigihkan jugak nak ke Naza Talya Hotel kat area Tanjung Puteri tu. Serius budak-budak tak tau pun plan kitaorang ni. Sampai ke highway barulah zarif tau. Zara pulak langsung la tak tau sebab dia tido sepanjang jalan.

Saja bawak budak-budak ke JB pasal nak bawak diaorang jalan-jalan dan main-main kat Danga Bay. Paling utama aku nak ke Jaya Jusco sebab nak carikan hadiah untuk bos sebab mulai tahun depan bos aku akan bertukar, so aku prepare siap-siap hadiah untuk dia..Jauh kan aku nak cari hadiah sampai ke JB. Bukan apa benda yang aku nak tu ada jual kat Memory Lane je, kat Batu Pahat ni mana la ada kedai Memory Lane..

Kira memang lepas gian la kitaorang. Malam tu makan-makan ler kami 4 beranak, pastu baru bergerak ke Danga Bay..Oh, kitaorang main kat Theme Park nya..Kira enjoy la dan suka sangat bila nengok anak-anak gembira.

Ini memang short trip saja, plan macam nak ke A Famosa Resort tapi mungkin bulan Disember nanti, insyaallah kalau takde aral melintang. Faham jelah kan, budak-budak kan suka mandi kat swimming pool. Rasanya kat A Famosa Resort ni la antara tempat yang privacy dan sesuai untuk seisi keluarga...

A Famosa (family mentua) - ii
A Famosa (family  mentua) - akhir

1 comment:

  1. salam kenal.. wah seronok ni berjalan ngan famili.. nak2 bawa anak2 ni kan.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...