3.12.12

Warm up dulu

Assalamualaikum,

I'm back!! Hahaha, rasa macam dah lama sangat ku tinggalkan blog ni. Maklumlah... kata bercuti, so kenalah pastikan cuti betul-betul dan habiskan masa yang berkualiti dengan keluarga..:)

Gambar-gambar aku upload nanti yea, aku pun tak habis nengok dan pilih lagi, bersepah-sepah gambar ada kat hp, gtab dengan kamera pening kepala, huhu. Terus terang aku happy dengan percutian ni, nak-nak lagi pergi dengan orang-orang yang kita sayang termasuk mak abah dan adik aku..:)

Ok, tukar topik lak, pasal cuti nanti aku buat entry lain. Malam tadi korang nengok tak drama Ke Pintu Bahagia kat TV3 lakonan Faizal Hussein, Fauziah Latif dan Fahrin Ahmad? Aku boleh nangis sungguh-sungguh nengok drama tu...:( Korang nengok tak??

Ok kita sambung lagi nanti, aku nak makan folic acid ni - sepanjang cuti aku lupa diri, langsung tak amik folic acid #taksedardirimengandung#




9 comments:

  1. aper ending cter tuh? 10.15 aku da naek atas? fauziah latip kawen ngn saper? n then yg pompuan psyco tu aper terjadik kat dia?

    ReplyDelete
  2. Kakcik nantikan gambar2 yang banyak itu... :)

    ReplyDelete
  3. seronoknya bercuti...citer mlm tadi mmg tak tgk ruginys rasa.....

    ReplyDelete
  4. meriah ye akak bercuti sakan.. sy tggu entry akak

    ReplyDelete
  5. tak suka si fahrin tu pujuk2 fauziah latip baik balik ngan laki dia. dua2 mokcik reject haha

    ReplyDelete
  6. Alamak! Ada drama Faizal Hussein berlakon ke? Terlepaslah sy!

    ReplyDelete
  7. Kakak tengok separuh jalan sampai yg lelaki kena sembelih sebab kakak sedang berurut kaki masa tu. Habis urut terus tak tengok lagi (kaki kakak sakit terseliuh).

    ReplyDelete
  8. saya tengok! suke semua! dari pelakon, jalan cerita, sampai ke lagu lagu yg ohsem! terbaiklah rosyam noor!

    ReplyDelete
  9. Telemovie tu memang menarik jalan ceritanya.. Semua pelakon berjiwai watak dan lakonan mantap gandingan 3F.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...