12.12.14

Yeay, tahniah pasukan Malaysia - layak ke Final Piala AFF Suzuki 2014

Ok, memang semalam aku predict kalah tapi dalam hati mmg mengharap menang. Logiknya sebagai rakyat Malaysia memang aku harap menang..Tapi pasukan Harimau Malaya ni kalau kita excited dan terlalu mengharap memang selalunya kalah je..So perasaan tak mengharap sangat tu lah yang kadangkalanya buat kita menang hehehe..

Pagi semalam ada pemanggil kat radio Hotfm call deejay diaorang pun cakap yang dia taknak nengok dan berharap sangat..Sebab selalu dia nengok dan excited mesti kalah..Aku rasa pasukan Malaysia tertekan dan terlalu nak menang tu pasal diaorang boleh! Macam pasukan Vietnam diaorang pun hebat jugak, so tahniah la pada kedua-dua pasukan..Dalam pertandingan mesti ada yang menang dan kalah kan..Tapi aku tak dapat nengok pun game semalam kecuali dua gol pertama je, itupun ngam-ngam sebelum aku keluar dari bilik nak turun ke bilik mesyuarat.

The best part is, penyokong pasukan Vietnam takde pun nak membalas balik pada penyokong kita disebabkan tindakan pendek akal sebahagian kecil penyokong kita hari tu kan..Tahniah penyokong Vietnam..Sebab tu Nabi pun pernah ajar, kalau orang buat tak baik kat kita, jangan balas yea tak..

Oklah aku nak siap-siap ni..Budak-budak pun bukan main excited nak mandi kolam semua...Nasiblah dalam bilik air ada bath tub.

 Duduk hotel ni sangat memenatkan, penat berjalan je ok..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...