10.8.15

Mak 63 tahun -3 Ogos 2015

Rasa macam aku tak buat entry pasal bday mak aku Ahad lepas...

Alhamdulillah dengan izin Allah mak menginjak ke usia 63 tahun..Rasa bertuah mak masih bernafas dan aku masih dapat nengok muka mak..

Cuma kali ni mak tak sihat, demam dan batuk-batuk. Macam semua tau la kan, mak aku ada sakit paru-paru, once batuk memang amik masa nak pulih balik. Tapi sekarang makin ok..

Memang takde celebrate apa pun sebab mak tak sihat, tapi aku bersungguh nak buatkan mak kek, hehe. Konon nak tunjuk skill buat kek yang senang tu, Victoria Sandwich Cake ler..Senang-senang pun tapi kalau amatur macam aku ni pun jadi tak senang jugak..Kalau yang buatnya tu pro memang kemas je rupanya tapi macam aku ni alahai, comot la sikit tapi sedappp, hehe..

Kek ni kecik je tau. tu pun mak aku suruh tinggalkan 2 potong yang lain aku bawak balik semula
Maklumlah mak abah sama-sama sakit waktu ni, so takde selera dan takde sapa nak makan pun


Mak, 

Semoga Tuhan memberkati hidup mak. 
Semoga mak dipanjangkan usia lagi sebab kitaorang tak puas bersama mak. 

Semoga Tuhan sentiasa memberi peluang pada aku dan adik-adik menghargai dan membalas jasanya 

Mak, kak uda sayang mak sangat-sangat.
Nanti mak ajar Kak Uda buat kek marble dan tart gulung ye..


Lots of love,
Kak Uda 






1 comment:

  1. Salam takzim dari kakak juga buat mak Huda
    Selamat ulangtahun kelahiran ke 63.
    Moga cepat sembuh dan dilimpahi kasih berpanjangan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...