21.9.15

Tukar

Hmm saja tukar layout, kalau boleh nak tukar yang lagi best tapi takde masa so ni dulu buat sementara..:) Nak edit gambar pun semua amik masa so ni je la termampu, huhu.

Hari ni masak spageti aglio olio, ala malas nak amik gambar sebab simple jer..Ingatkan tak laku la spageti tu, tapi biasanya kan yang simple tu ler yang paling laku kan..Budak-budak siap bertambah banyak kali nak-nak si Zara tu yang picky eater tu. Aku tau dia suka spageti bolognese tapi bila tukar spageti aglio ni ingat dia tak suka, pergh makan jugak tu..:) Tapi alhamdulillah habis licin senang hati aku..

Tadi macam gatal tangan ni nak baking tapi rasa malas la pulak. Rasa blog ni yang memanggil lebih kuat tu pasal aku gigih menaip ni. Tapi aku cuma buat filling custard untuk cream puff je sebab esok dah nak kena buat creampuff untuk tempahan raya haji. Maybe buat sikit la untuk bawak balik rumah mak aku.

Tak sure raya haji nanti mak aku masak apa..Biasa raya haji kat Johor ni simple jer, so nengok la nanti camana..

Oklah saja je update ringkas, esok sambung lagi k..

Tq.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...