20.11.12

17hb hari tu..

Majlis Zara haritu takdelah buat besar-besar. Biasa-biasa je pun. Setakat jemput family kakak ipar aku dan makcik aku je. No friends at all, hehe.

Makanan pun yang ringan-ringan je - Roti jala & kuah kari (ni oder je), muffin blueberry (mak tolong buatkan) dan murtabak (oder juga). Majlis start pun pukul 3.30 ptg. Buat makan ringan-ringan sebab kebetulan ada majlis kenduri kawin so masing-masing semua dah makan berat, :) Itupun tak abis tau sebab masing-masing memang kenyang sangat kot.

Gambar pun aku letak ni jelah. Tak banyak gambar pun dari tab mrhubby. Gambar aku? Langsung takde k, huhu.

 Kek Zara - peminat Hello Kitty
Oder dari Lovely-Cakes

Tuan punya kek yang makin bijak & petah :)

Terima kasih pada yang sudi datang ke majlis kecil dan biasa-biasa ni. Dan terima kasih juga pada yang sudi bagi hadiah semua. Hadiah dari ibu abah untuk Zara dah sampai lebih awal dari majlis dia..

 

6 comments:

  1. kek comel..tuan kek lagi comel..

    ReplyDelete
  2. selamat hari jadi peminat hello kitty..
    harus pergi theme park hello kitty lak..
    majlis kecil @ besar tak penting sebba niat nak gembirakan hati diaorangjerkan...

    ReplyDelete
  3. salam huda..

    kek dgn tuan punya kek sama2 comel.. suka tgk..

    ReplyDelete
  4. Dah puas jadi adik tak lama akan jadi kakak Zara.
    Happy belated birthday sayang..

    ReplyDelete
  5. dua dua pun comel.happy beleted day zara..

    ReplyDelete
  6. Happy belated birthday zara tomell!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...