25.11.12

Akhirnya settle juga...

Akhirnya semalam dah settle nengok filem The Twilight Saga : Breaking Dawn Part 2..Maka settle jugalah keseluruhan filem Twilight Saga yang aku dah nengok, huhu.

Semalam dating dengan mrhubby la walaupun dia tak berapa minat nak nengok filem ni tapi since Twilight Saga : Eclipse dia memang dah redha kena nengok filem ni dengan aku, hehe.

Kesimpulannya aku puas hati la (dasar perempuan kan..puas hati je) , oklah takkan nak cakap tak ok pulak. Aku memang harapkan happy ending. Penat kot nak tunggu setiap episod filem ni sejak 5 tahun yang lalu. Setahun satu filem. So memang patut la aku nak happy ending..:)

Tq to mrhubby sebab temankan semalam, walaupun dalam nengok movie tu aku pening kepala tapi sebab Edward dan Bella ku tahan jua, hehe.

Ok, daaa..

2 comments:

  1. Wife PM pun ada ajak tgk citer tuh, sampai skrg tak tgk lagi, wife PM minat betul..

    ReplyDelete
  2. Sama ler macam anak-anak dara saya. Mesti nak selesaikan juga filem ni. Sebab dulu novel pun siap booking dari MPH. Kalu dah kuar, terus pi ambik saja.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...