4.4.13

Luahan kosong dari ibu mengandung

Emosi ibu mengandung tak stabil. Adakala rasa tertekan dan penat sangat. Dan adakalanya rasa ok dan happy je. Antara yang aku buat selain dari solat dan ngaji adalah THINK POSITIVE!! ALWAYS POSITIVE!!

Tapi yelah nama pun manusia kan, senang dipengaruh dan dihasut oleh syaitan. Kuatkan iman dan teruskan fikir positif jer. Lagi-lagi dah masuk trimester 3 ni senang sangat nak rasa sensitif, cepat nak marah dan lain-lain.

Oh ye one more thing, aku suka balik rumah mak tiap minggu. Yea, setiap kata-kata dan nasihat mak umpama ubat pada aku.  Harapnya aku boleh tempuh hari-hari yang mendatang dengan rasa tenang yea..

Dahh..aku nak buat kerja ni, serius macam banyak jer. Dok kat ofis pun dah macam tak selesa, rasa macam nak buat kerja sambil baring je, eh boleh ke? Hehehe..

Thanks sudi baca entry luahan ni, jap lagi aku upload entry bergambar ok..:)




8 comments:

  1. biasa lah.rara dulu mengandung pon cm tu gak.

    ReplyDelete
  2. Selepas keguguran sebulan setengah yang lepas terasa sangat nak cepat2 preggy lagi walaupun yang gugur hari tu kita org tak plan langsung utk ada baby lagi after 10 yeras...

    Bertabahlah sehingga sampai masanya ok.

    ReplyDelete
  3. kuatkan semangat dan ceria ceria selalu tau..

    ReplyDelete
  4. Kalau kakak dulu kan Huda asyik laaapar memanjang. Dah tu masuk tengahari letiiiihnyaaa Allah aje yg tahu macam nak baring aje kan...

    Harap Huda terus kuat dan sihat.

    ReplyDelete
  5. mcm tu la kan nok...mengandung ni mmg byk dugaannya...lain org lain dugaannya....ko sabar la yer...

    aku harap ko terus kuat...

    ReplyDelete
  6. take care huda, hari ni banyak kerja ya..:)

    ReplyDelete
  7. emosi ibu mengandung memang begitu....
    take care....

    ReplyDelete
  8. yelah huda.. izan pun masa mengandung sblm ni, rasa tak best camtu selalu menjelma. tapi kena kuatkan semangat dan perlukan kata2 sokongan dari org2 tersayang. selain suami, mak... kakak2 pun suka bagi semangat pada izan dulu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...