1.10.14

Cucu yang keenam

Alhamdulillah bertambah lagi cucu mak abah aku menjadikan keseluruhan cucu semuanya 6 orang - 2 lelaki dan 4 perempuan..See, ramai perempuan dari lelaki hehe..

Tahniah pada adik aku yang kedua Mai yang telah selamat menjalani operation petang semalam dan melahirkan seorang baby perempuan yang comel..

Welcome to the world Baby N - 30/9/2014

Meh kenal dengan cucu mak abah aku yea..

Muhammad Zarif (cucu pertama - 9 tahun)
Zara Afina (cucu ketiga - 6 tahun)

 Nasya (cucu kedua - 7 tahun)

Umar Daniel (cucu keempat - 1 tahun lebih)

 Zahia Aisyah (cucu kelima - 1 tahun lebih)
Dia ni lahir 5 hari selepas Umar


Dan cucu keenam mak abah macam gambar kat atas sekali tu la..:) Alhamdulillah dikurniakan anak sedara yang comel dan bijak..Rasa meriah dan seronok bila ahli keluarga dah makin bertambah.

Tunggu la adik laki aku pulak tahun depan, mana tau bertambah lagi hehe..
Sumber gambar Nasya dan Umar : Instagram adik aku





5 comments:

  1. alahaiii,omei omei semuanyaaa! hehehe #klik klik Nuffy kat sini =)

    ReplyDelete
  2. semua masih comel2 cucu2 nya ye..seronok la raya ni dapat hadiah baby...:)

    ReplyDelete
  3. bertambah lagi sepupu zarif, zara dan aisyah ya huda... :)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...meriah umah atuk nenek time raye nanti..... sepupu makin bertambah, makin bertambah laa kawan2 dieorg heheheehehe

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..
    yang pasti kesemua cucu ni comel n cute belaka

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...