7.11.14

Biarlah Che Ta bersolek

Entah kenapa aku tertarik nak tulis topik Che Ta bersolek sebelum bersalin hari tu..Aku sebenarnya kan kagum sangat nengok Che Ta yang cantik je lepas bersalin kan.

Dari sudut positif, aku rasa Che Ta sangat menjaga kecantikan dan ketrampilan dia. Tak kira dalam apa keadaan sekalipun, aku rasa kalau dia bukan artis pun, dia tetap menjaga pandai menjaga diri. Oklah kita takmo sentuh pasal aurat (sebab itu antara dia dengan Tuhan, manalah tau satu hari nanti hidayah tu datang, insya allah dia akan berubah jadi lebih baik).

Tapi aku suka nengok diri dia yang memang pandai jaga diri. Kan ke dia pernah masuk rancangan Master Chef, pun nampak cantik je time memasak tak kira la memasak kat studio ke ataupun di luar studio masa tu. Tak payahlah kita nak pertikaikan apa yang Che Ta buat, pada aku tak salah dia nak solek ke tak, sebab tu hak individu.

Yang pasti dia memang pandai jaga diri, lagi bila dah kahwin ni mesti la nak nampak cantik depan suami dia kan..Terus terang aku cakap aku memang jeles dengan Che Ta pasal dia cantik dan pandai jaga diri dan ketrampilan. Sebab ada masanya aku ni jenis selekeh je, konon nak nampak sempoi la tapi malas nak siap kan diri. 

Insya allah lepas nengok Che Ta yang cantik lepas bersalin tu, aku bersemangat la nak jaga diri, hehe..Ingat amik yang positif yea -pandai jaga diri..Jangan la asik nak mendengki tak sudah, tak baik tau. Che Ta tu pun manusia biasa ada perasaan so kita doakan yang baik-baik saja ok.

Sekian...tq.

1 comment:

  1. internet telah melahirkan kaum pembenci (haters) dalam jumlah yg ramai... mereka berani kutuk belakang jer.. zaman dulu pun ada jugak kaum ni tapi sok sek belakang jer... anak2 diorang lah penerus kaum sesat ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...