11.9.12

I'm back!

Semalam aku cuti la, before that aku pergi KL so sangat malas nak bukak blog, tapi ada jugaklah aku baca blog korang..:)

Walaupun baru cuti sehari je tapi rasa macam seminggu ok. Tu pun aku tak divertkan phone ke hp aku, selalu kalau cuti aku divertkan tapi kali ni malas pulak. Masuk ofis pagi ni nengok ada 11 misscall, kira ok lah tu kan..aku pernah dapat 26 misscall lagi, nombor yang berlainan pulak tu.

Pergi KL last week pun sebab nak beraya plus datang kenduri tahlil sempena abang ipar aku nak pergi haji bulan September ni. Murah rezeki dia, mudah-mudahan akan datang giliran aku pulak ke sana..

Oh yea before that, nak wish pada semua anak-anak korang, mana tau ada yang nak amik UPSR, semoga dipermudahkan dan tenang hati dalam menjawab soalan..Harini dan hari Khamis Zarif tak sekolah sebab budak darjah 6 periksa UPSR..Good luck yea!

 Pagi ni skip senam ramai-ramai sebab nak settlekan kerja yang memang takkan abis..



8 comments:

  1. bagus jgk x divertkan phone tu..bukan ape..kang ganggu plak mood bcuti..

    ReplyDelete
  2. Budak Sepet akan menghadapi UPSR tahun depan, InsyaAllah. Bangcik pula akan menduduki PMR tahun ini.

    ReplyDelete
  3. Samalah anak kakak yg kecik pun tak sekolah hari ini, esok dan lusa. Budak darjah 4 & 5 aje yg sekolah di sekolah anak kakak.

    ReplyDelete
  4. anak2 akk sekolah macam biasa
    harap2 yg ambil upsr tuu berjayalah kan
    debar lak nie ;)

    ReplyDelete
  5. izan pun minggu depan dah nak hantar mak balik... sbnrnya tak sabar nak tunggu habis pantang nih...

    ReplyDelete
  6. Ohhh kalu cuti pun kena layan call pasal kerja, memang tak nama cuti la tu. Tension lagi ada...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...