25.9.12

Kuatkan semangat aku yea

Rasanya lepas ni mungkin aktiviti blogging akan diperlahankan. Sekarang ni nak blogwalking pun tak berapa nak sempat. Balik rumah kadang beria bukak laptop bagai, tapi end up aku tertido, memang hampeh sungguh.

Kalau rajin, aku buat auto post entry tapi kalau tak rajin, sekian harap maklumlah. Dan ditambah lagi berita terkini pagi tadi buat aku rasa, "hmmm..."

Yea, aku pasrah dan terima apa saja. Yang pasti workload makin bertambah. Perasaan nak jadi surirumah tu makin membuak-buak rasanya...Dan pastinya aku sangat-sangat bersabar dan cuba untuk tak cuti rehat tanpa sebab yang kukuh buat masa sekarang.

Insyaallah hujung tahun ni, abis je bulan November atau awal Disember, I WANT TO GO FOR A VACATION!! Harap Tuhan permudahkan segalanya...

8 comments:

  1. insyaAllah kak, akan dipermudahkan nt.. jgn stress² ye

    ReplyDelete
  2. Mungkin sudah tiba masa utk mengubah sesuatu. Moga hajat dan impian terlaksana. Pegi bercuti! Best!!

    ReplyDelete
  3. kuatkan smgt mmg .. hihi...insyaallah...semua dipermudahkan..

    ReplyDelete
  4. lama x jengah sini.. sabar ye kak pasti ader hikmahnya.. tc.. :)

    ReplyDelete
  5. Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian... nanti dah boleh pegi holiday mesti best!! ;-)

    ReplyDelete
  6. siyes awak kene gi bercuti. gambatte!

    ReplyDelete
  7. sabar.. sabar.. Queen pun rasa nk g bercuti gak ni.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...