20.5.14

Macam-macam ada..

Hari ni kita cerita rojak la yea (maksudnya cerita macam-macam bukannya cerita pasal makanan rojak tu tau), minggu ni macam malas nak amik gambar la pulak, asik malas je, apa nak jadik niiii..


Ni penangan Kuch Kuch Hota Hai Sabtu petang lepas..Pasal cerita tu abis lambat dekat pukul 6 baru settle padahal 5.30 aku dah kena keluar rumah, nak pegi bandar..Mujur ada smartphone memang dari awal aku dah install apps TV3, so sambung nengok kat hp jelah, puas hati hehe..

Tu tudung Aidijuma murah je RM10 je, ramai orang pakai tudung ni tau sebab murah, huhu..Sekali masa aku keluar ni ada pulak orang jalan sebelah aku pakai tudung sebiji camni sama ok..Redha jelah...

Aisyah kat taska camnilah gayanya..Lately ni moody je asik nak melekat je dengan pengasuhnya
(gambar sumber dari Whatsapp Taska)

Ni masa cuti Wesak haritu, selalu naik benda alah ni excited tapi ni biasa-biasa je
moody gigi nak tumbuh kot..

Ni petang semalam aku suruh Zarif bawak Aisyah ni jalan-jalan kejap kat luar rumah
kalau tak kerjanya asik la nak melekap je ngan aku susah aku nak buat kerja lain


Ni berjemaah namanya, Zara masih menyusu lagi tapi tak kerap la, sekarang ni dalam sehari 2-3 kali je, boleh je minum pakai cawan tapi pakai botol lagi syok kan..Dia pun sedar diri dah besar hehe


Ok dah tu jer..Oh yea Aisyah dah boleh jalan tau, nanti aku amik video ni kasi korang nengok k..:) Alhamdulillah setakat ni perkembangan dia semua ok dan normal...





4 comments:

  1. comelnya anak2.. salam kenal dari saya. jom ke blog saya.

    http://teacherbasariah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Alahai jeles auntie tengok Aisyah manja dgn pengasuh.
    Untunglah pengasuh hari-hari dpt gomol baby comel..

    ReplyDelete
  3. Ya Allah..Peha..nak gigit je rasa..

    tak pela zara...nampak comel tau hisap botol gitu..hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...