14.5.14

Zarif - Taekwando grading

Ni gambar dua ke tiga minggu lepas ni masa Zarif grading untuk ke 2nd belt biru..Dahlah dia group yang terakhir fuh penat menunggu sebab semua pun ikut sekali masa ni.


Ikutkan Zarif kena lawan dengan budak perempuan yang sebelah dia ni (kalau tak silap aku la) tapi korang nengok la beza badan..Seram jugak aku, nasib sir dia panggil dan tukarkan dia dan lawan dengan budak perempuan sebelah kanan dia yang sama tinggi tu..Itu pun sir dah bisik kat dia jangan tendang kuat sangat hehe..

Zarif kalau nak grading ni memang takde herannya la, nak hafal step ke apa ke, cam biasa la rileks memanjang je, tapi bila sampai masa boleh buat, huhu...Yang penting boleh buat kan, so harap lepas ni teruslah sampai ke black belt yeaa..


Dan oh yea, ni message dari Zarif untuk aku hari Ibu hari tu, hehe;

Uhuhuhu, sedih tauuu...

Memang pun banyak kali dia mintak maaf kat aku sebab banyak kali dia kena marah. Marah bukan sebarang marah tapi marah bersebab..Tapi marah aku kat dia takdelah lama, biasalah marah ibu dengan anak..Lepas marah baik semula..:)

Dalam peringkat umur macam Zarif ni la kita nak disiplinkan dia, tapi dalam proses ni la cabarannya tu besar dan menduga betul..Tu pasal la ada marah-marah, tapi  marah-marah sayang katanya hehe..






3 comments:

  1. Biasalah marah ibu dan anak kejap aje.

    ReplyDelete
  2. Hihihih...sweet betul ayat2 Zarif..
    Anak saya belajar taek kwan do jugak...tapi tak habis..hahaha..
    Tgk la, masuk darjah 1 nanti nak cari tempat lain...tempat yg lama ni byk problem

    ReplyDelete
  3. Tahniah zarif...pasni grading utk black belt plak ye...insyaallah, amin

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...