27.11.13

Cepatlah sembuh baby...

Minggu ni aku tak banyak amik gambar disebabkan Aisyah yang kurang sihat. Tapi ni gambar Ahad lepas, sian kan...

 Asiklah nak melepek jer...

Ni macam senyum paksa gitu..


Malam tadi ke klinik sebab kat badan dan kat kaki ada keluar bintik-bintik merah (tapi tak banyak). Macam biasalah aku cepat gelabah sebab aku ingat demam campak ke atau HFMD..Tapi kalau HFMD, boleh je dia menyusu macam biasa (sebab kalau HFMD budak biasanya taknak makan atau minum sebab kat mulut dah ada ulser)..

Tapi aku lega sikit bila dr kata Aisyah ok, bintik-bintik tu bukanlah sebab campak atau denggi (hope so) dan dr kata paru-paru dia pun ok walaupun dia batuk..Yup aku harap yang baik-baik je sekarang ni..Walaupun kurang sihat, tapi berat badan naik tu, malam tadi timbang dah 7kg..

Pagi tadi hantar ke taska siap bekalkan ubat dan makanan semua..Aku tanya pengasuh samaada si Aisyah ni nak makan ke tak? Dia kata apa yang aku bekalkan semuanya habis dimakan..

Semoga Aisyah cepat sembuh yeaa...


9 comments:

  1. alahai cian dia...terjatuh cinta jap tgk pic no 2 tu...comei dia senyum walaupun tak sihat...insyallah semoga cepat sembuh ye sayang :)

    ReplyDelete
  2. skrg ni mmg musim la kak huda.. baby Amir pun baru je sembuh dr demam btuk selsema semua.. moga baby aisyah cepat sembuh ye syg..

    ReplyDelete
  3. moga Aisyah cepat sembuh tau...
    tetap ceria...comel

    ReplyDelete
  4. Syg Aishah, moga lekas sembuh.

    Teringat Aydin dulu. Demam smpi berbintik2. Pegi check darah, takut denggi. Mujur semuanya ok.

    ReplyDelete
  5. siannyer aisyah..
    moa cpt sembuh ye..
    ank sedara lya ni pon seminggu, xkebah2.. musim skarang

    ReplyDelete
  6. Mungkin bintik tu sebab adik kan montel dan demam lagi jadi panas Huda. Oklah harap dah makan ubat dan adik pun masih ada selera taklah bimbang sangat.

    ReplyDelete
  7. sedap betul tgk body aisyah nie...geram plak lieya....

    get well soon aisyah sayang...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...