6.10.12

Settle Adam & Hawa | Kau Untukku

Kat ofis berulangkali aku nengok video ni, kat rumah pun sama jugak kalau ada keluar kat tv..Yea, inilah penangan Adam dan Hawa. Dan semalam akhirnya aku dah khatam baca novelnya..Serius memang best. Setakat yang nengok kat tv tu memang samalah cam kat novel..Aku baca dalam suratkhabar, katanya penulis novel  Aisya Sofea memang ada di setiap penggambaran drama Adam dan Hawa ni..Yelah dia nak jaga kualiti cerita dia kan. Nak habiskan novel Adam dan Hawa ni pun aku ambik masa seminggu maklumlah ada banyak urusan nak buat, lain la kalau bujang lagi, confirm sehari dua je settle baca.

Now nak tunggu turn pinjam novel Kau Untukku (tulisan Aisya Sofea). Time raya hari tu dah keluar telefilem hasil adaptasi dari novel ni lakonan Dira Abu Zahar dan Remy Ishak, memang bestlah. Berulangkali aku nengok pun tak jemu. So nak baca pulak novelnya bagi feeling lebih sikit, hehe..

Happy Weekend!!




7 comments:

  1. tak berkesempatan lagi nak bli dan baca novel ni, tp lagu ni serius sedap, kali pertama dgr saya dah tertarik......

    ReplyDelete
  2. Betul Huda kalau anak dara baca sehari dah tamant tak ada anak kacau nak minta makan, nak minta tunjuk dia belajar, en abang lagi nak kopi jugakan:)

    ReplyDelete
  3. Ni kes tengok drama dulu, baru baca novel ya? Cuba baca novel dulu, baru layan drama. Lain tauuuu....

    ReplyDelete
  4. ada jugak novel yang saya baca dulu macam ombak rindu tu, tapi bila dah jadi filem kecewa sangat tak seperti apa yang diimaginasikan..Drama trilogi cinta pun saya ada baca novelnya Tak Seindah Mimpi..:)

    ReplyDelete
  5. kat umah tadek astro so mmg tak dpt layan adam & hawa.. tapi cikgu2 kat nusery anak layan adam & hawa.. dgn budak2 ni pun layan sekali..so bile balik umah, die bercerita psl adam & hawa.. ade reporter laporkan..hehehe...

    salam perkenalan:)

    ReplyDelete
  6. wah dah habis baca ..
    memang menarik , melihatkan siri dia pun dah tahu cite nie hebat !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...