31.10.12

# Wordless Wednesday 29 - Kuarters 2245-A (6)


Saja letak gambar black n white..Inilah kuarters Hospital Batu Pahat (sekarang Hospital Sultanah Nora Ismail) tempat aku dibesarkan di zaman remaja (1994-2004). Kat sini jugaklah aku mengendap doktor-doktor bujang dengan harapan nak mengorat (mana tau sangkut sorang ke) tapi nan ado! SPM tak lepas ada hati nak ngorat doktor bujang memang tak la kan, berangan je lebih, hehe..

Sempatlah kat sini aku dirisik, bertunang dan buat majlis kahwin, hehe...Eh kata wordless kan, daaa ~

18 comments:

  1. kak, ia dh xberpenghuni lg ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haritu jalan nengok ada je orang tinggal sini lagi tapi macam tak ramai kot..masa first2 kitaorang tinggal sini, ramai je yang tinggal.

      Delete
  2. ooo..ank staff hosp ni ye.. tempat mengorat lagi dikenang ye... hehe

    ReplyDelete
  3. Nostalgia nih. semi D ek rumah ni. Besar la kan? Kebetulan tgh survey kuarters kat Penang nun. Hrp2 dpt la duk hjg thn neh...

    ReplyDelete
  4. Wow! Kenangan! Heheheh....sweet moment la. Lelagi edit pic tu hitam putih. Haih...

    ReplyDelete
  5. Masih ada lagi kan Huda. Kakak pernah ke sini juga berkunjung rumah kawan kakak ipar kakak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha pernah ke kak? kuarters ni semua masih ada lagi..Kiranya saya dan keluarga antara batch pertama la, masa tu rumah semua baru2 lagi, hehe

      Delete
  6. byk kenangan terindah disini rupanya......

    ReplyDelete
  7. mst rindu dgn kngan kt rumh ni ye

    ReplyDelete
  8. tempat jatuh lagikan dikenang,inikan tempat membesar

    ReplyDelete
  9. lamatu ... memang kenangan betoiler...
    kelakar... tapi perasaan nak kena ngorattu memang ada kat anak2 darakan...

    ReplyDelete
  10. kosong je..
    dah tak berpenghuni yea/??

    ReplyDelete
  11. Tpt jatuh lg dikenang inikan pula tpt bermesra.

    ReplyDelete
  12. hehehe... kemana lah semua agaknya doktor bujang tuh

    ReplyDelete
  13. wahhh...kenangan mengusik jiwa nih~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...