3.10.12

# Wordless Wednesday 27

  Ni namanya perempuan - berangan - daya imaginasi yang tinggi..:)
Janji bahagia..

14 comments:

  1. Bayangan zaman kanak2 kita... :)

    ReplyDelete
  2. yeee biarkan dia dgn dunia dia ;)

    ReplyDelete
  3. Kakak maklum sangat Huda. Itu belum masuk berkomunikasi dgn mainan dia lagi:)

    ReplyDelete
  4. dh kena bg adik tu..ehehehe.. sowi kak, gurau je.. anak² buah sy pun mcm tu.. siap pakaikan pampers kt patung lg.. pastu dia pakai pad konon² dia dh besar n jd mak org.. pftttt

    ReplyDelete
  5. teringat pulak dulu2 main anak patung..anak patung buat dr kain batik...:)

    ReplyDelete
  6. bakal jadi ibu mithali satu hari nanti ni hehe

    ReplyDelete
  7. baikjer dia main yerk..
    kalu budak pompuan mmg suka mainanni..

    ReplyDelete
  8. budak2 kan.. klu main mmg beria-ia sgt.. seronok kita yg tgk..

    ReplyDelete
  9. macam ni aeish saya kat rumah....

    ReplyDelete
  10. Salam perkenalan :)

    budak pempuan berjiwa penyayang :)

    ReplyDelete
  11. hehehe...biasalah anak perempuan...

    ReplyDelete
  12. comeylnye die main dgn doll =)

    http://mycuppaholicshop.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...