28.10.12

You dah 35!

Ni kira lambat update jugak untuk hari ni. Sebenarnya kalau boleh nak update esok je tapi sebab hari ni hari istimewa makanya aku update jugak la hari ni (walaupun dah malam).

Hari istimewa apa tu yea sampai nak kena buat entry? Istimewa la sebab hari ni 28 Oktober adalah hari lahir mrhubby yang ke - 35 tahun. Aku takde buat apa-apa pun, minum petang biasa je aku 4 beranak, :)

Kek Choc Fudge dari Secret Recipe
"You are 35"
Yours : B, Zarif, Zara


 Nengok minum petang kitaorang yang simple, nampak sangat aku punya malas sampai guna cup kertas dan pinggan plastik je..lilin tu untuk anak-anak aku tiup laa, :)


 3 orang istimewa dalam hidup aku..:) gile besar kek tu, memang aku bagi-bagi kat jiran la ~


Dan, akhir sekali....

yeay..durian crepe dan mango crepe..:)
Kali ni aku oder dari Cuppacake B'licious pulak..

Nak sedap makan crepe ni letak dalam freezer pastu keluarkan time beku-beku, cam makan aiskrim gitu, hehe..saiz dia memang kecik-kecik tapi terbaik laa..Nak kata aku ngidam tak jugak, saja oder meriahkan keadaan. Ada lagi 3 bekas durian crepe dalam freezer nak bawak g opis esok, hehe..

9 comments:

  1. eppy bday buat hubby huda jugaa
    semoga allah merahmati dan memanjangkan umurnya ..
    wahhh sedapp nyee manggo crepe tuuu ..
    haa nie durian tuu nampak sedap kan dik

    ReplyDelete
  2. Happy belated birthday to your hubby Huda...
    Zarif dan Zara nampak exited betul jadi pengapit:)

    ReplyDelete
  3. Comelnya Zarif dgn Zara tu. Heheheheh...sweet je party ni. Simple tp penuh makne.

    ReplyDelete
  4. hepi besday buat hubby Huda.....
    sedapnya makan crepe durian/manggo tuh.......

    ReplyDelete
  5. hehe..bru nk ckp, mcm kenal je durian crepe tu.. sedap kan.. sy blik kg, langsung xduk umh, berjalan je..

    epi besday kak!!

    ReplyDelete
  6. seronok je muka husband akak..:) semoga berbahagia dan ceria2 selalu..:)

    ReplyDelete
  7. Musim durian crepe sekarang ye :-)

    ReplyDelete
  8. selamat hari lahir untuk suami akak...semoga beliau panjang umur dan murah rezeki...amin...:)

    ReplyDelete
  9. Semoga dirahmati dan ceria-ceria selalu.

    Di mana mana pun tengah popular dengan Durian Crepe niii.. alahai terlior dah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...