4.2.13

Fear Factor Malaysia

Korang nengok Fear Factor Malaysia (Selebriti) setiap hari Sabtu malam?


Aku pun layan gak rancangan ni sebab suka nengok diaorang buat segala aksi yang mencabar tu. Tapi di sebalik segala aksi dan cabaran tu aku boleh rumuskan; Yang badan sasa dan muka kacak tak semestinya handal dan berani, yang kecik dan muka jambu tu tak semestinya tak kuat, kan, kan?? Yelah kadang perempuan cam aku ni selalu bayangkan yang lelaki badan tegap ni serba serbi terror, macam perfect la kan, tapi bila nengok rancangan ni ohhh meleset, meleset....Yelah mana ada manusia yang sempurna kan?

Yang pasti semua peserta berusaha melakukan segala aksi bersungguh-sungguh dan cuba ketepikan rasa takut yang ada. Uhhh kadang nengok pun aku yang rasa penat, gayat dan berpeluh depan tv..

Tu nasib Aaron Aziz jadi pengacara je, belum buat aksi-aksi lagi kan..Takpe, kita tunggu sapa yang paling terror dan berani antara semua ni yea.




9 comments:

  1. Kakak pernah menonton sekali memang ngerilah Huda. Rasa kakak kalau Aaron belum tentu boleh buat. Kena ada stamina dan keberanian yg tinggi. Semangat pun kena gigih.

    ReplyDelete
  2. sy x brapa nk layan..stuju pdpt Kakzakie..hihihi

    ReplyDelete
  3. yg penting, sy xsuke si G tu.. nyampah!!!

    ReplyDelete
  4. beraninya mereka cahut cabaran untuk fear factor ni...bangga

    ReplyDelete
  5. tengok gak.. tuler tengok dafitu cam tak percayajerkan...

    ReplyDelete
  6. Level kepayahan untuk selebriti ni belum sampai tahap yang sukar. Walaubagaimanapun, kesungguhan dan komitmen mereka dalam mengatasi setiap cabaran perlu dipuji.

    ReplyDelete
  7. kdg2 tengok... kdg2 x tgk... hehehehe sbb biasanya hari sabtu malam berumahtangga kat rumah mak so bila dah jumpa adik beradik lupa nk tgk TV

    ReplyDelete
  8. feveret kami sekeluaga ni huda, tiap Sabtu mesti tunggu.

    Paling tak suka group si Gam*it tu, berlagak je dia kan, semua tak suka dia...huhu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...