21.5.13

Berat naik | Zara demam

Hari ni aku cuti so update lambat sikit, hehe. Zara pun ada cuti sekali dengan aku ni, hehe. Dah nama pun cuti, kerja pun tido je, bestnya dapat rehat..:)

Petang semalam g checkup kat klinik kesihatan. Semua ok kecuali berat badan yang naik 1 kg seminggu. Amboi berat aku, pada orang lain normal kot, tapi seminggu naik 1 kg pada aku berat tu, nak-nak lagi next week nak kena g checkup lagi, kalau naik 1 kg lagi abis aku...Tapi aku memang tau salah sendiri pun sebab tak control makan.

Semalam, beli la sikit benda-benda yang konon menyihatkan, at least kalau naik 0.5 kg pun kira ok la..

 Sihat kan? Kan...:)


Malam tadi tiba-tiba Zara demam. Agak panas jugak la. Mujur ada ubat demam dan lain-lain, macam aku cakaplah kena pantau. Nasib dia tak meragam dan ok je. Yelah, macam aku pernah cakap sebelum ni yang merisaukan aku bila dia boleh demam tiba-tiba je tanpa sebarang syarat. Nasib cuti hari ni at least aku boleh pantau dia lagi.


Ok, petang ni nak pergi hospital pulak, ada taklimat untuk Program Teman Kamar Bersalin. Haraplah semuanya dipermudahkan...

4 comments:

  1. Kadang tu Huda sebab sekolah dia kurang minum air masak tu boleh deman tetiba. Nasib baik dah habis periksa..

    ReplyDelete
  2. Program Teman Kamar Bersalin ni bile kandungan dah msuk brp bulan iyer kak??

    ReplyDelete
  3. Salam huda..

    bila pregnant mmg takut sangat bila berat naik banyak kan.. semoga zara cepat sembuh.. skrg ni panas sgt.. senang nak kena demam..

    ReplyDelete
  4. maisara ni demam mengejut la..pagi jam 3 dia bangun menangis..ingatkan apa la..rupanya demam...terkejut sampai nak tidur balik pun tak boleh..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...