28.5.13

Moga adik dipermudahkan bersalin

Aku tak tau nak tulis entry apa hari ni, blur semacam. Dapat sms pagi tadi dari adik yang dia dah masuk hospital dan tengah menahan kontaraksi sekarang, katanya tadi dah bukak 2 cm. Harap diri dia dipermudahkan untuk bersalin anak pertama.

Aku berdebar-debar sebab penanda aras untuk aku adalah dia. Kalau dia selamat melahirkan means masa aku juga bertambah dekat, aihh serammm...

Semalam pergi checkup macam biasa dan sempat scan yang last kot. Alhamdulillah baby berada dalam keadaan yang normal dan posisinya juga berada dalam keadaan yang cantik, senang kata bila-bila masa je ni...

So aku kena settlekan segala tugasan ofis dengan segera dan makan segala benda yang aku nak sebelum nak bersalin ni, hehe.

 


11 comments:

  1. Semoga Allah SWT mempermudahkan segalanya.

    ReplyDelete
  2. in sha Allah semoga dipermudahkan....byk2 kan berdoa...

    nanti update pic si comel tauuu....

    ReplyDelete
  3. Semoga segalanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan

    ReplyDelete
  4. Moga adik Huda selamatlah hendaknya.
    Ini Huda nak makan apa aje apasal takut kena berpantang ye hihi...

    Agak-aak bulan ramadhan ini dapat puasa tak?

    ReplyDelete
  5. Semoga semuanya berjalan lancar ya huda. Akak last week scan di KK, posisi baby, kepala masih belum masuk tempatnya, kat bahagian tepi lagi...huhu.

    ReplyDelete
  6. moga dipermudahkan ya aminnn

    ReplyDelete
  7. Yg penting, makan kena ckp utk tenaga nanti ya? Caiyok!

    ReplyDelete
  8. saya dengan adik saya pun besalin beza 3 hari je..heheh..semoga semuanya dipermudahkan..:)

    ReplyDelete
  9. insyaAllah kak.. moga akak di permudahkan yer..

    ReplyDelete
  10. akak dah nak deliver ke??moga dipermudahkan segala urusan dan kedua-dua dalam keadaan baik hendaknya..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...