2.8.12

Harini last...

Ok, just hope for the best ending. Aku takdelah nak sms-sms pilih laki mana yang sesuai untuk Nadira tu. Eh, korang tau tak aku cerita pasal apa ni? Hehe, #DejavudiKinabalu la..Hari ni final episod.


So far aku mengikuti drama ni, mungkin sebab aku minat semua para pelakonnya especially si Aqasha tu la kan. Memandangkan cerita ni ditayangkan pada waktu maghrib so biasanya aku nengok balik di tonton.com. Puas hati nengok kat tonton.com tu takde iklan pun.

Just hope ending yang memuaskan hati, penat aku follow dari awal tau.






4 comments:

  1. izan pun tgk dari awal tau. tapi kan bila dah nak last2 ni dah rasa malas plak nak tgk. yg layan betul2 en suami ajelah... hmmm...

    ReplyDelete
  2. aqasha ni anak masuk dua pun jadi hero lagi..makin laku pulak tu...kan??
    agaknya memang lelaki kalau makin berumur makin laku kot..heheheheh
    kena hati2 nih...

    ReplyDelete
  3. Ending dia nasib baik boleh tahan walaupun not up to my expectation.. Siap pilih seat yg boleh nampak tv dari dapur..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...