10.8.12

Iklan Hari Raya 2012 (Bernas)


Aku tak tau kalau korang dah nengok iklan ni kat tv, tapi aku baru tau bila nengok ada member share kat fb. Bagi yang tak nengok lagi, aku share kat sini..Sama-samalah kita hayati iklan ni...

Sedih..:(

7 comments:

  1. Beberapa hari lepas, suami kakcik emel tentang iklan ini, tapi kakcik belum sempat menontonnya.

    ReplyDelete
  2. dh tgk dh..siyes sedih kak.. :(

    ReplyDelete
  3. udohle nama dia ahmad..sama cam ahmad Umar...menangis tenok iklan ni..
    ahmad ngan fizi tu buta betul ke..?
    masyaallah..kita suka, tapi dalam hidup bukan semua boleh suka dengan perkara yang sama...

    menyentuh hati sungguh iklan nih...

    ReplyDelete
  4. Bulan ini lagilah masa menonton kakak agak terhad. Tapi baru tadi ada teman blogger kita pun tunjuk buat airmata kakak luruh Huda. Sediiiihhhh sangat:(

    ReplyDelete
  5. Blm tgk lg iklan nie,huhuhu......

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...