14.11.13

Audit & Tuisyen Pendidikan Seni

Alhamdulillah dapat selesaikan puasa semalam dan mudah-mudahan hari ni dapat teruskan sampai habis, insya allah...Selamat berpuasa juga pada kawan-kawan yang lain ~

Pagi ni macam ada rama-rama dalam perut tau sebab audit tak abis lagi, hari ni hari terakhir so cepatlah abis, huhu...Lambat betul masa nak berlalu..

Ok sementara nak redakan rasa debaran dalam hati ni jomlah nengok hasil lukisan dari adik lelaki aku;

 5 cucu mak abah aku..


Ni dia lukis saja-saja ni, dia memang ada bakat melukis tak macam aku yang tangan kaku, adik aku ni kerjanya pelukis pelan (lulusan arkitek)..Nasiblah dah tangan tak reti melukis dapat kawin pulak dengan cikgu seni, hehe..

Oh yea, insya allah kalau diizinkan Tuhan, aku dan mrhubby nak bukak tuisyen pendidikan seni awal tahun depan di rumah kitaorang kat Parit Raja ni..So sekarang ni tengah plan nak beli barang dan marketing.

Yelah selama ni orang asik tuisyen subjek berat je kan, so kali ni kita nak bagi reda kan otak tu dengan bukak tuisyen seni dan belajar teknik melukis dan mewarna dengan betul..Harap perancangan kitaorang dapat dilaksanakan nanti.

Aku akan cerita dengan detail bila segalanya dah sedia ok..Eh panjang pulak membebel...Dah aku nak sambung baca note ni, takut nak kena audit...




 




5 comments:

  1. selamat berpuasa... pandainya melukis.... teringin nak buat macam tapi tangan tak ade seni..

    ReplyDelete
  2. canitk gile lukisan tuuuu...mcm pro jek lukis...kemas n comel!

    ReplyDelete
  3. wahhh pandainhya melukis.rara pon suka melukis.tp xlawa pon kalau lukis.hahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...