21.1.14

3 Design yang berbeza

Pening gambar berlambak kat desktop jadi marilah publish kan kat blog ni..Tapi gambar ni dah pun keluar kat Instagram..

Kalau aku malas nak up entry kat blog aku memang aktif Instagram...Korang boleh follow aku kat Instagram ------------ Huda8379

 Kain ni aku beli dari kawan aku yang beli dari Vietnam..Bidang kain ni besar sikit tu pasal Zara dapat 2 jenis baju dan 1 seluar..Ok, bukan aku yang jahit eh baju ni semua..Adui kalau aku yang jahit confirm nangis guling-guling sebab terlalu bangga dengan diri sendiri yang boleh menjahit..:)

 Baju kurung

Dress

Seluar



Kakak yang boleh jahit ni memang bagus orangnya dan jahitannya pun kemas jer..Tapi sekarang dia tengah pregnant so tempahan dia tak amik la buat masa sekarang..Baju Zara ni semua dah lama dah dia hantar sampai aku sendiri pun boleh terlupa, hehe..





2 comments:

  1. cantiknya zara berbaju kurung,...:)

    ReplyDelete
  2. serius cantik..klo x gtau, mmg igt beli y dah readymade tau..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...